2013 m. balandžio 5 d., penktadienis

Same.

"Kai buvau trečioje klasėje, maniau kad aš gėjus

Aš galėjau būti, mano dėdė buvo
Tačiau paaugęs supratau, kad aš nesu
Ir net jei būčiau kitu, nei esu dabar
Esu tikras, kad mane mylėtų taip pat, kaip ir dabar."


"Nuo pat gimimo buvau kitokia nei visi
Buvau gražesnė ir gerensė už kitus.
Nemačiau reikalo meluoti ir sakyti, kad nesu
Tačiau keista, bet visada jaučiausi vieniša"


Labas :) Aš Izabelė, man 16. Jei perskaitėte šiuos laiškelius, kurie yra įrašo viršuje, turbūt supratote, kad žodis "Same" yra su jais labai glaudžiai susijęs. Tai nėra išgalvoti pasakojimai, su šiais žmonėmis, man jau yra tekę susidurti, ir jei bus pageidavimų, galėsiu papasakoti plačiau apie juos, tai tikrai įdomios istorijos. Mano nuomone, visi esame lygūs, vienodi, gražūs, skirtingi ir kažkuo įdomus. Ir tai bus blogas apie įdomius žmones, šiuolaikinį jaunimą, muziką, pirmąją ir n-tąją meilę...nežinau. Tiesiog jūsų ir mano mintys apie viską, kas vyskta šiame pasaulyje, pateiktos su šiokiu tokiu ironijos ar cinizmo prieskoniu.
Jei norite prisijungti prie šito naujo blogo - parašykit man į mano skype     gummy__teddy  ,prie jo dažniausiai būnu prisijungusi :)



O jei turite įdomių minčių, įdomų mąstymą ar kažką, ką norėtumėte, kad jus išgirstu daugiau žmonių, parašykite man (taip pat į skype) pridėsiu jus, atsakinėsite į mano pateiktus klausimus, ir gal patalpinsiu čia :)

Kol kas bėgu rašyti antrojo savo įrašo, tik jau su tema.:) Rašykit ką manot :) Jei ko nors norite paklausti - Drąsiai :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą