2014 m. vasario 3 d., pirmadienis

Priklausoma nuo tavęs arba Šypsenos kaina vis kilsta.

Same.


Norėčiau išrėkti tau, kad tu man reikalingas. Kaip oras, kaip kraujas širdžiai, kaip vanduo organizmui. Bet negaliu. Nes žinau, kad nerūpiu, nes žinau, kad tu mane pamiršai. Ir tie kvaili prakeikti principai. Jau geriau būsiu nelaiminga, bet ne atstumta.Dar kartą... Ar gali pasikartoti tai, ko regis nė nebuvo?
Ar gali pasikartoti tai, ko regis nė nebuvo?
Ar kas kart mano mintyse sukuriamas vaizdas, kada nors virs tikrove? Ar kada nors galėsiu ištarti tau tuos žodžius, kuriuos taip drąsiai kiekvieną naktį prieš užmigdama kartoju tavo atvaizdui?

Mano draugas nusižudė. Išeidamas paliko raštelį – „aš nueisiu prie tilto. Jei tada, kai būsiu ant jo man kas nors nusišypsos, aš nešoksiu“. Šypsena kainuoja daug. Kainuoja gyvybes. Sunku nusišypsoti.
Visi nusipelno žmogaus, dėl kurio verta laukti rytojaus. Bet, kas klauso tų žmonių, kurie nusipelno labiausiai...? Jie beveik visada vieniši. Per savo gerą širdį. Laimi tik savanaudžiai.
Visi kažkada buvome geri. Savanaudžiais negimstama. Tai ilgainiui išsiugdoma savybė. Skausmas – šių dienų gyvenimo apibūdinimas, taip pat dažnai vartojamas , kaip ir meilė, ar bet kuris kitas žodis. Nors turi neigiamą reikšmę.
Skausmas pakeičia žmones. Netapk priklausomas nuo kitų žmonių, nes nieko nėra amžino. Netapk priklausomas per daug nuo bet ko šiame pasaulyje, kadangi net tavo šešėlis palieka tave, kai tu esi tamsoje.
Todėl bijau jaustis geriau, kadangi žinau, jog skausmas ir liūdesys vėl ateis. Kiekvieną kartą vis sunkiau tai iš naujo patirti.
Vis giliau grimztu ir vis sunkiau atsistoti.
Vaidinu, kad man nesvarbu, kad viskas tėra tik žaidimas. Bet žaidimas kam? Man? Kitiems? Ne. Tai gyvenimas žaidžia su manimi, tai yra svarbiausia.
Kažkada amžinai geriausiais vadinti draugai tampa tiesiog praeiviais, o priešai – geriausiais draugais. Mes keičiamės. Visi keičiasi. 
Visi mano, kad tu turėtumei būti laimingas vien tik dėl to, kad esi jaunas. Tačiau, jie nemato karo, kurį mes patiriame kiekvieną dieną.
Nežinau, kiek dar reiks laukti, kol viskas pradės gerėti. Nežinau, kiek aš dar galiu laukti. Visi sako Viskas bus gerai. Bet tai jau tęsiasi kuris laikas, o reikalai negerėja. Ir negerėja net sulauks rytojaus, ar dienos po rytojaus.

Nežinau, kiek dar reiks laukti, kol viskas pradės gerėti. Nežinau, kiek aš dar galiu laukti.
Nežinau, kiek dar reiks laukti, kol viskas pradės gerėti. Nežinau, kiek aš dar galiu laukti.

Nežinau, kiek dar reiks laukti, kol viskas pradės gerėti. Nežinau, kiek aš dar galiu laukti.

Izabelė.
00:44 Am.
įrašo pabaiga...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą